rengøring ved fraflytning/udflytning/indflytning
- priser inkl. moms

Rating på Trustpilot

udflytnings rengøring, erhvervsrengøring - istandsættelse ved fraflytning. rengøringsfirma ved indflytning i København, Amager og mere

Når du skal flytte fra dit lejemål, så er rengøring ofte den trælse tjans der bare skal overstås. 

Hos Udflytningsgaranti tager vi den opgave med et smil. Modtag et tilbud på rengøring af lejeboligen ved at kontakte os her.

 

Vi rengør og istandsætter dit lejemål – og du får hele dit depositum igen. 

Få 5% – 10%rabat på flytteboligen og den nye bolig, såfremt begge boliger skal rengøres og istandsættes. Kontakt os og hør mere. 

ERFAREN PROJEKTLEDER TIL IND- OG FRAFLYTNINGSSYN

Sikkerhed ved ind- og fraflytningssyn ved at booke vores projektleder. Pris: 500 kr./time ekskl. moms. Vi håndterer udlejeren. 

Ved sager hjælper vi med Huslejenævnet og tilbyder prisvenlige pakkeløsninger. Din pålidelige partner for en retfærdig overgang.

Priser 

Vores priser på rengøring kan du få ved at kontakte os. Du betaler pr. gulv-kvadratmeter for en flytterengøring samt vinduespudsning, nederst på denne side vil du kunne se hvad en flytterengøring og vinduespudsning involvere hos Udflytningsgaranti.

Få 5% rabat på flytteboligen og den nye bolig, såfremt begge boliger skal istandsættes. 

Kontakt os og hør mere.

 

Målgruppen er København og Sjælland

Gennem vores samarbejde med flere forskellige boligselskaber, har vi et godt kendskab til de forskellige krav til rengøring ved fraflytning. Så vi sikrer naturligvis at rengøringen hos dig, lever op til netop de krav.

Når vi skal hjælpe med rengøring ved fraflytning, bliver ingen hjørner glemt. Vi er meget ærekære omkring vores arbejde og går altid i dybden. Hvor mange andre ville springe over, og f.eks. ikke rengøre inde i køkkenskabene, så giver vi dem hellere en gang ekstra. Vi vil nemlig ikke have at der skal være en finger at sætte på vores arbejde.

Skal du også have flyttet efter din istandsættelse – bare rolig – vi kører i hele Danmark.

Istandsættelse, rengøring og fuld service for private og erhverv

Hos Udflytningsgaranti kan vi hjælpe dig med en totalløsning og istandsættelse når du skal flytte fra dit lejemål. Vi hjælper med en grundig rengøring, såvel som malerarbejde og gulvafslibning efter alle forskrifter og netop din udlejers krav.

Vi benytter os udelukkende af dygtige fagfolk, som alle brænder for deres arbejde. Det er også derfor vi med ro i maven kan garantere dig det fulde depositum tilbage – ellers betaler vi differencen. Læs lidt omkring hvilke forbehold vi tager i vores salgs- og leveringsbetingelser.

Vi stiller gerne op til selve fraflytningssynet med din udlejer for at hjælpe dig med svar på eventuelle spørgsmål fra udlejer og til at få hele dit depositum tilbage.

Få et tilbud på slutrengøring af lejlighed, lejemål, hus eller andet hjem

Kontakt os på telefon 71749567 for at høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig godt videre, eller indhent et uforpligtende tilbud herunder:

Hovedrengøring, slutrengøring og vinduespudsning 

  • Støvsugning og vask af alle gulve.
  • Aftørring og vask af alle overflader.
  • Aftørring og vask af køkkenbordplade/køkkenbordplader
  • Aftørring og afvaskning af alle overskabe, underskabe samt højskabe i køkken (der vaskes indvendigt samt ovenpå alle skabe, hylder, skuffer og låger)
  • Affedtning og afvaskning af emhætte samt emhætte filter/filtre.
  • Afkalkning af perlator på køkken armatur og badeværelse armatur samt eventuelle andre amaturer.
  • Pudsning af vinduer. Såfremt disse er tilgængelige indefra. (Vinduer som ikke er tilgængelig fra lejligheden vil ikke blive pudset. (Udlejers ansvar)
  • Aftørring og vask af vindueskarme.
  • Aftørring og vask af alle dørblade.
  • Aftørring og vask af alle dørkarme.
  • Aftørring og vask af alle gerigter (paneler ved karme).
  • Aftørring og vask af vægge og lofte (hvis nødvendigt.)
  • Aftørring og vask af alle håndtag.
  • Aftørring og vask af fodpaneler og indfatninger.
  • Afspritning og aftørring af spejl/spejle.
  • Afkalkning, aftørring og vask af bruser.
  • Afkalkning, aftørring og vask af bruseniche.
  • Afkalkning, aftørring og vask af toilet. (Toilet afrenses samt afkalkes så langt ned i kummen som muligt).
  • Aftøring og vask af badeværelse.
  • Afkalkning af alle fliser samt rens af fuger mellem fliser.
  • Afstøvning samt afvasnkning af radiatorer på for- og bagside, samt sider og nede imellem varmelameller (topdæksel klikkes af på radiator hvorefter der kan rengøres imellem varmelameller).
  • Rens af afløb på badeværelse.
  • Afrensning samt afvaskning af tørretumbler.
  • Afrensning samt afvaskning af vaskemaskine.
  • Afrensning samt afvaskning af alle filtre til opvaskemaskine samt dæksel og dækselgevind til saltpåfyldning.
  • Afvaskning samt aftørring af front dæksler til opvaskemaskine og tørretubmler (der kan forekomme 2 dæksler på hver maskine)
  • Affedtning, aftørring og vask af køleskab.
  • Affedtning samt afvaskning af ovnplader samt riste (Kraftig ovnrens bruges).
  • Hvis ovn er selvstændig enhed i en ældre lejlighed, bliver denne taget ud og der bliver rengjort bagved (kun hvis den kan tages ud)
  • Afmontering af stål bagplade i ovn for affedtning og afvaskning af blæser samt bagende af ovn. (Kraftig ovnrens bruges).
  • Affedtning, aftørring og vask af ovn. (Kraftig ovnrens bruges).
  • Aftørring og vask samt afrimning af fryser.
  • Affedtning, aftørring og vask af opvaskemaskine.
  • Afvaskning af alle membraner på køleskab, ovn, vaskemaskine, opvaskemaskiner, tørretumblere.
  • Afvaskning under alle vandbakker i køkken og badeværelser.
  • Afvaskning af udsugningsventiler/ventilationsriste.
  • Pudsning af glaspartier og eller værn på terresse/altan, hvis dette forekommer.
  • Fejning og afvaskning af altan (hvis der skal afrenses alger vil dette komme som tillægspris).
  • Eventuelle stænk/pletter afrenses fra gulv, radiatorer samt alle andre overflader.
  • Let polering af corian vask på badeværelse hvis dette forekommer i lejemålet.
  • Alle rengøringsprodukter er godkendte mærker som udlejer kræver samt miljøgodkendte mærker af Dansk producent

Vi kan med garanti fortælle at vi er billigere end udlejer og af udlejer ofte sender en regning der er højere end lejerens depositum, i kan med vores garanti være sikker på at I ikke skal betale mere end hvad prisen i tilbuddet lyder på

udflytnings rengøring, erhvervsrengøring - istandsættelse ved fraflytning. rengøringsfirma ved indflytning i København, Amager og mere

UDTALELSER FRA KUNDER

Se vores kundeudtalelser på Cases-siden.

10 grunde til at vælge Udflytningsgaranti til din fraflytning

  1. Vent med at betale til du har fået dit fulde depositum tilbage, med vores garanti er du helt sikret dine penge.
  2. Vi deltager eller tager flyttesynet for dig så du har professionel hjælp til din udlejer
  3. Fuldt depositums garanti på vores arbejde 
  4. Hvis fejl og mangler forekommer på vores arbejde vil vores garanti betale jer pengene tilbage
  5. Projektleder fra Udflytningsgaranti deltager altid til dit fraflytningssyn så vi kan sikre at synet overholder Dansk lejelovgivning, samt at vores arbejde kan redegøres for udlejer 
  6. Advokater med speciale i lejeloven tilknyttet hver sag, der håndtere dokumenter og til hvis der skulle opstå problemer med udlejer 
  7. Håndværker kvalitet efter danske overenskomster – kun danske faglærte medarbejdere benyttes hos Udflytningsgaranti
  8. Største rate af tilfredse kunder i forhold til vores konkurrenter med 4.8 stjerner ud af 5 på Trustpilot – se anmeldelserne på dette link: https://dk.trustpilot.com/review/udflytningsgaranti.dk
  9. Miljøvenlige produkter og grønt henblik på genanvendelige materialer, samt produkter for at gøre en forskel i håndværker branchen, for en renere verden
  10. Depositum tilbage: Vi har styr på de gængse regler, så du har mulighed for at få dit indskud tilbage ved fraflytning
Privat rengøringshjælp - i København, Amager, Frederiksberg og Nordsjælland til skarpe og billige priser på markedet til den bedste rengøring ved en istandsættelse af lejlighed

Vil du også gerne flytte nemt fra din lejebolig og få hele dit depositum igen?

     

     
    – (Valgfrit – Maks 25mb):

     

    FAQ – Rengøringsarbejde – udflytningsrengøring – slutrengøring af lejlighed

    Hvad kræver udlejer af rengøring og vinduespudsning?

    Udlejer kan kræve enten en let eller grov slibning af alle boligens trægulve samt træbordplader hvis dette har forbrugs ridser, hakker eller slidtage. Udlejer vil som udgangspunkt stort set altid have at deres gulve skal let slibes samt lakeres. Forskellen på om et gulv skal have en grov eller en let slibning er hvis der forekommer for mange dybe hakker eller ridser i gulvet som trænger igennem lakken og derved trænger ned i trægulvet herunder. Ved dette skal der slibes udover lakken noget af overfladen på trægulvet som også kaldes en “Grovslibning eller en Fuld slibning”. Gulvene skal efterfølgende have 2-3 gange lakering med en godkendt lak, som kun kan skaffes fra godkendte gulvgrosister i Danmark. 

    Kontakt os og lad os stå for rengøring ved udflytning.

    Inden det sidste lag lak påføres, skal gulvet poleres som giver en glat og flot overflade på gulvet. Lakken er til at beskytte gulvet så det ikke kan modtage væsker eller lignende der kan ødelægge/misfarve gulvet, samt være det slidlag som tager imod gulvets brug i stedet for at der slides direkte på trægulvet.

    Hvad kræver udlejer af rengøring og vinduespudsning?

    Vi ser ofte at flytterengøringen og vinduespudsning er den del lejer selv vælger at lave da dette er mere alment arbejde at foretage, vi vil dog altid anbefale at alle udlejers krav gennemgås og der forventningsafstemmes med udlejer, der er nemlig også her mange faldgrupper og kontrolpunkter som udlejer tager der kan forsage at udlejer laver rengøringen om, vi vil derfor altid anbefale at få nogle professionelle rengøringsfolk til at stå for dette arbejde, da det heller ikke er den dyreste del af en istandsættelse er det ærgerligt at få anmærkninger ved flyttesynet grundet manglende rengøringspunkter, vi vil meget gerne være behjælpelige med at rengøre jeres bolig og det eneste i skal gøre er at indhente et tilbud under vores kontakt formular på hjemmesiden.

     
     

    Husk – vi hjælper også med rengøring og istandsættelse af lejlighed efter dødsfald

    Her er hvad vi typisk laver ved rengøring og vinduespudsning

    Hovedrengøring og Vinduespudsning.

    • Støvsugning og vask af alle gulve.
    • Aftørring og vask af alle overflader.
    • Aftørring og vask af køkkenbordplade/køkkenbordplader
    • Aftørring og afvaskning af alle overskabe, underskabe samt højskabe i køkken (der vaskes indvendigt samt ovenpå alle skabe, hylder, skuffer og låger)
    • Affedtning og afvaskning af emhætte samt emhætte filter/filtre.
    • Afkalkning af perlator på køkken armatur og badeværelse armatur samt eventuelle andre amaturer.
    • Pudsning af vinduer. Såfremt disse er tilgængelige indefra. (Vinduer som ikke er tilgængelig fra lejligheden vil ikke blive pudset. (Udlejers ansvar)
    • Aftørring og vask af vindueskarme.
    • Aftørring og vask af alle dørblade.
    • Aftørring og vask af alle dørkarme.
    • Aftørring og vask af alle gerigter (paneler ved karme).
    • Aftørring og vask af vægge og lofte (hvis nødvendigt.)
    • Aftørring og vask af alle håndtag.
    • Aftørring og vask af fodpaneler og indfatninger.
    • Afspritning og aftørring af spejl/spejle.
    • Afkalkning, aftørring og vask af bruser.
    • Afkalkning, aftørring og vask af bruseniche.
    • Afkalkning, aftørring og vask af toilet. (Toilet afrenses samt afkalkes så langt ned i kummen som muligt).
    • Aftøring og vask af badeværelse.
    • Afkalkning af alle fliser samt rens af fuger mellem fliser.
    • Afstøvning samt afvasnkning af radiatorer på for- og bagside, samt sider og nede imellem varmelameller (topdæksel klikkes af på radiator hvorefter der kan rengøres imellem varmelameller).
    • Rens af afløb på badeværelse.
    • Afrensning samt afvaskning af tørretumbler.
    • Afrensning samt afvaskning af vaskemaskine.
    • Afrensning samt afvaskning af alle filtre til opvaskemaskine samt dæksel og dækselgevind til saltpåfyldning.
    • Afvaskning samt aftørring af front dæksler til opvaskemaskine og tørretubmler (der kan forekomme 2 dæksler på hver maskine)
    • Affedtning, aftørring og vask af køleskab.
    • Affedtning samt afvaskning af ovnplader samt riste (Kraftig ovnrens bruges).
    • Afmontering af stål bagplade i ovn for affedtning og afvaskning af blæser samt bagende af ovn. (Kraftig ovnrens bruges).
    • Affedtning, aftørring og vask af ovn. (Kraftig ovnrens bruges).
    • Aftørring og vask samt afrimning af fryser.
    • Affedtning, aftørring og vask af opvaskemaskine.
    • Afvaskning af alle membraner på køleskab, ovn, vaskemaskine, opvaskemaskiner, tørretumblere.
    • Afvaskning under alle vandbakker i køkken og badeværelser.
    • Afvaskning af udsugningsventiler/ventilationsriste.
    • Pudsning af glaspartier og eller værn på terresse/altan, hvis dette forekommer.
    • Fejning og afvaskning af altan (hvis der skal afrenses alger vil dette komme som tillægspris).
    • Eventuelle stænk/pletter afrenses fra gulv, radiatorer samt alle andre overflader.
    • Let polering af corian vask på badeværelse hvis dette forekommer i lejemålet.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Fantastisk arbejde – redder depositummet!

    Udflytningsgaranti vil være din redning, hvis du står til at flytte ud af en lejlighed med pengegriske virksomheder som ejer! Vi skulle flytte ud af en kun 2 år gammel (velholdt) lejlighed ejet af NEWSEC, og havde gruet for hvad vi skulle betale på baggrund af forfærdelige historier og trustpilot-anmeldelser derfra.

    Heldigvis opdager vi Udflytningsgaranti i 11. time, og får dem til at klare gulv/malearbejde/hovedrengøring med kort varsel. De har gjort et fantastisk stykke arbejde, og sikrede os 0 bemærkninger af fraflytningssynsmanden. Vi er super tilfredse og lettede. En klar anbefaling herfra!

    – Nina N.

    FAQ – Generelt
    – Istandsættelse ved fraflytning

     

    Hvad skal jeg gøre hvis jeg gerne vil have hjælp til istandsættelsen?

     
    Alt du skal gøre, for at vi kan hjælpe dig med en fraflytning, så du kan få dit fulde depositum retur er følgende:
     
     

    1. Indhente et tilbud

    Efter formularen er udfyldt vil du få tilsendt nogle tider og datoer hvor vores professionelle medarbejdere kan komme og besigtige din sag så der kan vurderes helt præcist hvad det kræver for din bolig at blive istandsat – husk på at det er ganske uforpligtende at vi besigtiger for efterfølgende at give dig et holdbart tilbud på præcist hvordan din bolig skal istandsættes.

    Få hjælp til fraflytningsrengøring med Udflytningsgaranti.
     

    2. Efter tilbud godkendes per mail

    Dit tilbud skal af juridiske årsager godkendes over mail eller sms, hvorefter vi vil oprette din sag i vores system med den oplyste startdato og den oplyste dato og tid for synet hvis dette er oplyst (start datoen er oftest den dag alt inventar er ude af boligen). Du vil derefter få tilsendt en mail med oplysning om at sagen er oprettet i systemet, samt hvilken dag og tidspunkt vi kommer for at tage imod nøglen. Du skal derefter ikke gøre andet end at forlade boligen. Herefter behøver du ikke at komme tilbage til lejligheden hvis du ønsker at vi skal tage synet for dig. Hvis du ønsker at vi skal tage synet for dig skal du skrive os en fuldmagt pEr mail eller udfylde din udlejers fuldmagtsskabelon hvis denne foreligger.

    Husk – vi hjælper også med istandsættelse af lejlighed ved dødsfald

     
     

    3. Istandsættelsen – og fraflytning af lejemål

    Når vi har modtaget din nøgle vil vores projektleder, der er tilknyttet sagen først og fremmest gå hele sagen igennem, for at se at alt er som beskrevet i aftalen/tilbuddet. Han vil opsætte en nøgleboks tæt ved lejemålet, så de forskellige håndværkere har adgang til sagen (der bruges ikke nøglebokse til fastgørelse med skruer da udlejer ofte ikke ønsker dette). Herefter vil maleren gå i gang med sin afdækning og maling af boligen. Efter afdækning af lejemålet, vil gulvmanden komme for at lave det aftalte arbejde på gulvet i forhold til tilbuddet. Når gulvmanden er færdig, kommer maleren igen for at male fodpaneler, som ellers ville få mærker efter gulvmandens arbejde. Efter malerens sidste besøg, vil vores yderst dygtige rengøringsfolk komme på sagen for at udføre rengøringsarbejdet ifølge aftalen/tilbuddet.
     
    Herefter vil vores projektleder som er tilknyttet sagen, komme for at gå alt arbejdet igennem efter fejl og mangler, så alt er istandsat som efter udlejers ønske. Hvis fejl eller mangler forekommer er dette noget vores projektleder vil få udbedret ved at kontakte den pågældende håndværker.
     
    Din sag burde herefter stå fejlfri til at vi kan foretage et fejlfrit udflytningssyn med din udlejer, så du vil kunne få dit fulde depositum retur. Vi skriver herunder hvad det indeholder i vores typiske “Istandsættelse”.

    Hvad skal jeg gøre hvis i skal tage flyttesynet for mig?

     
     
    Hvis det er tilfældet at vi skal tage flyttesynet for dig skal du blot sende os en fuldmagt via mail eller udfylde den formular som din udlejer har hvis andre skal tage flyttesynet end lejer.
     
    En mail som giver fuldmagt kunne være som følgende:
     
    Jeg Anders Anders Cpr. nr. 120887-xxxx giver hermed Udflytningsgaranti Cvr: 41694947 fuldmagt til at tage flyttesynet for mig ved den anmeldte dato D 1/12 2022 kl 10.30
     
    Hvis udlejer har en standard fuldmagt der skal bruges er det dog denne der skal tilsendes i stedet for en skreven mail. Følgende link til de forskellige udlejere findes herunder:
     
     

    Det er altid godt at tjekke efter om udlejer har en kontrakt og eller fuldmagt til hvis andre skal tage synet ved en istandsættelse til jeres fraflytning 

    Herunder står hvad der typisk bliver lavet ved en fuld istandsættelse ved fraflytning:

     

    Malerarbejde – Istandsættelse ved fraflytning

    • Fuld afdækning af alt der ikke skal males.
    • Spartling af forbrugshuller.
    • Maling af vægge i den maling som boligselskabet ønsker. Oftest bliver vægge malet i glans 5 eller glans 7.
    • Maling af lofte i den maling som boligselskabet ønsker. Oftest bliver lofte malet i en glans 5 eller en glans 7.
    • Maling af træværk (fodpaneler og indfatninger) i den maling som boligselskabet ønsker. Oftest bliver træværket malet i en glans 40 (Træværksmaling)
    • Maling af vægge og lofte i badeværelset bliver, malet i den maling som boligselskabet ønsker. Oftest bliver vægge malet i en glans 20 eller glans 25.
    • Maling af vægge over køkkenbordplade, bliver malet i den maling som boligselskabet ønsker. Oftest bliver vægge malet i en glans 10, 20 eller 25.
    • Hvis udsugning eller udsugninger forekommer i lejligheden bliver der malet med spærrende maling rundt om.
    • Hvis spots forekommer i lejemålet og derved har lavet et varmeskjold omkring spottet bliver dette malet med spærrende maling.

    Gulvslibning –  Istandsættelse ved fraflytning

    • Alle trægulve bliver fuld/let slebet alt efter behov. Prisen i tilbuddet er efter behovet.
    • Alle trægulve bliver lakeret 3 gange.
    • Alle trægulve for en mellem-slibning/polering imellem 2 og 3 lag lak

    Hovedrengøring – Istandsættelse ved fraflytning

    • Støvsugning og vask af alle gulve.
    • Aftørring og vask af alle overflader.
    • Aftørring og vask af køkkenbordplade/køkkenbordplader
    • Aftørring og afvaskning af alle overskabe, underskabe samt højskabe i køkken (der vaskes indvendigt samt ovenpå alle skabe, hylder, skuffer og låger)
    • Affedtning og afvaskning af emhætte samt emhætte filter/filtre.
    • Afkalkning af perlator på køkken armatur og badeværelse armatur samt eventuelle andre armaturer.
    • Pudsning af vinduer. Såfremt disse er tilgængelige indefra. Vinduer som ikke er tilgængelig fra lejligheden vil ikke blive pudset (Udlejers ansvar).
    • Aftørring og vask af vindueskarme.
    • Aftørring og vask af alle dørblade
    • Aftørring og vask af alle dørkarme
    • Aftørring og vask af alle gerigter (paneler ved karme)
    • Aftørring og vask af vægge og lofte (hvis nødvendigt.)
    • Aftørring og vask af alle håndtag.
    • Aftørring og vask af fodpaneler og indfatninger.
    • Afspritning og aftørring af spejl/spejle
    • Afkalkning, aftørring og vask af bruser.
    • Afkalkning, aftørring og vask af bruseniche.
    • Afkalkning, aftørring og vask af toilet. (toilet afrenses samt afkalkes så langt ned i kummen som muligt)
    • Aftørring og vask af badeværelse.
    • Afkalkning af alle fliser samt rens af fuger mellem fliser.
    • Afstøvning samt afvaskning af radiatorer på for og bagside samt sider og nede imellem varmelameller (topdæksel klikkes af på radiator hvorefter der kan rengøres imellem varmelameller
    • Rens af afløb på badeværelse.
    • Afrensning samt afvaskning af tørretumbler.
    • Afrensning samt afvaskning af vaskemaskine.
    • Afrensning samt afvaskning af alle filtre til opvaskemaskine samt dæksel og dækselgevind til saltpåfyldning.
    • Afvaskning samt aftørring af front dæksler til opvaskemaskine og tørretumbler (der kan forekomme 2 dæksler på hver maskine)
    • Affedtning, aftørring og vask af Køleskab.
    • Affedtning samt afvaskning af ovnplader samt riste (Kraftig ovnrens bruges)
    • Afmontering af stål bagplade i ovn for affedtning og afvaskning af blæser samt bagende af ovn. (Kraftig ovnrens bruges)
    • Affedtning, aftørring og vask af ovn. (kraftig ovnrens bruges)
    • Aftørring og vask samt afrimning af fryser.
    • Affedtning, aftørring og vask af opvaskemaskine.
    • Afvaskning af alle membraner på køleskab, ovn, vaskemaskine, opvaskemaskiner, tørretumblere.
    • Afvaskning under alle vandbakker i køkken og badeværelser.
    • Afvaskning af udsugningsventiler/ventilationsriste.
    • Pudsning af glaspartier og eller værn på terrasse/altan, hvis dette forekommer.
    • Fejning og afvaskning af altan (hvis der skal afrenses alger vil dette komme som tillægspris)
    • Eventuelle stænk pletter afrenses fra gulv, radiatorer samt alle andre overflader.
    • Let polering af corian vask på badeværelse hvis dette forekommer i lejemålet.

    Få hjælp til fraflytning af lejebolig

    Kontakt Udflytningsgaranti og modtag hjælp til fraflytning af lejebolig:

    istandsættelse af lejlighed ved dødsfald

    Hvordan kan jeg være sikker på at jeg får mit depositum igen?

    Udflytningsgaranti ApS stiller garanti for vores arbejde og du vil derfor altid være sikret at få dit depositum igen når vi står for en istandsættelse. Der vil ved accepteret tilbud indgås en bindende kontrakt hvorved Udflytningsgaranti tager alt ansvar for arbejdet der bliver lavet og også herunder hvis det ikke bliver lavet korrekt så udlejer skal lave det om. Pengene for udlejers regning er noget der vil blive dækket af Udflytningsgaranti,. Vores jurister har ved tilbudskontrakten sikret jer som lejere, at vi står for alle udgifter der skulle komme hvis vores arbejde skulle være lavet ukorrekt. Der vil også kunne læses flere anmeldelser hvoraf kunder har fået deres penge retur på følgende link: https://dk.trustpilot.com/review/udflytningsgaranti.dk

    Udflytningsgaranti er et istandsættelses- og rengøringsfirma med fuld garanti

    Udflytningsgaranti giver altid fuld garanti når vi istandsætter ved fraflytning.  Vi kan derfor med sikkerhed garantere vores kunder deres depositum tilbage. 

    Det bedste ved istandsættelse til en fraflytning er altid at få professionel hjælp så at i er sikre på at få alle jeres penge tilbage, hvis I selv står for istandsættelsen kan I risikere at udlejer ikke godkender arbejdet. 

    I vil derfor selv stå for at udlejer istandsætter ved jeres fraflytning selvom i selv har lavet arbejdet, ved en typisk fraflytning er det ikke alle firmaer der giver depositumsgaranti som Udflytningsgaranti, det er derfor vigtigt at vælge et firma der giver denne garanti til jeres fraflytning. 

    Kort og godt er du altid sikret dine penge retur på en istandsættelse ved fraflytning når Udflytningsgaranti bruges til at udføre istandsættelsen

    Vi hjælper også ved dødsfald, så tag kontakt, hvis der skal istandsættes i sådanne situationer. Vi hjælper gerne.

    Kan i nøjes med at lave enten gulvslibning, rengøring eller maling alene?

    Det er altid en mulighed at Udflytningsgaranti nøjes med enten at stå for din gulvslibning alene, rengøring alene eller malerarbejdet alene. Hvis I ønsker tilbud på en af delene, skal i blot indhente et tilbud eller kontakte os via mail.

    Vi vil dog altid anbefale at i for den fulde istandsættelse ved fraflytning som består at maling, gulvslibning og rengøring tilsammen, i er derved også helt sikret jeres depositum retur da Udflytningsgaranti giver fuld garanti for deres arbejde ved en istandsættelse til fraflytning.

    Hvis i nøjes med at vælge enten maling, gulvslibning eller rengøring vil vi også give garanti men dog kun på det arbejde vi udføre ved istandsættelsen på, det vil sige at hvis vi f.eks laver jeres malerarbejde og jeres udlejer har anmærkninger til gulvene ved fraflytning, så vil vi ikke gå ind og dække dette.

    VI HJÆLPER OGSÅ MED RENGØRING OG ISTANDSÆTTELSE EFTER DØDSFALD

    Ja – vi hjælper også med rengøring og istandsættelse af lejlighed eller anden type bolig ved et dødsfald. Kontakt os og få et tilbud.
     

    Vi kan også give de bedste priser på istandsættelse ved fraflytning hvis den fulde pakke vælges, det skyldes at vi kan presse vores priser mere når der laves mere arbejde, så vi anbefaler at ved en istandsættelse ved fraflytning at vi både yder malerarbejde, gulvarbejde og rengøringsarbejde.

     

    Lejeloven er oftest misforstået eller endda fejlinformeret af udlejer, når det kommer til valget af håndværkere

    Hvor lang tid før min istandsættelse skal jeg booke jer?

    Vi skal gerne kunne planlægge en istandsættelse da der er mange håndværkere der skal indover hver sag, vi vil derfor gerne kunne planlægge en sag minimum 3 uger før der er flyttesyn, det kan i visse tilfælde lade sig gøre helt op til 1 uge før flyttesynet, vi har dog et tillæg på 7000 kr inklusiv moms for at sagen kan laves på 1 uge, grundet medarbejdere skal arbejde i weekenden og som overarbejde i hverdagene for at kunne nå en fuld istandsættelse.

    Ved en istandsættelse ved fraflytning tager det os typisk 10 hverdage at istandsætte en bolig, det kan gøre på kortere tid hvis der betales akuttillæg som også nævnes, hvis i ved i god tid at i skal fraflytte er det en fordel at oplyse datoen for jeres fraflytning til både firmaet der skal istandsætte og udlejer så alle har god til til at forberede sig til fraflytningen og istandsættelsen

    Tiden på opgaven variere meget afhængigt af størrelsen og hvad der skal laves på jeres istandsættelse ved fraflytning, hvis gulvene kræver en grovslibning vil dette kræve at istandsættelsen tager længere tid og det samme vil mængden af malerarbejdet og rengøringsarbejdet, det er derfor altid bedst at vi kommer ud og vurdere hvad der skal laves til en istandsættelse ved fraflytning så der kan vurderes det fulde omfang af opgaven og derved også tiden der skal bruges, ved fraflytningen kan i også booke udflytningsgaranti til at flytte jeres indbo, i skal blot oplyse os om dato og tid for fraflytningen så vi kan booke vores flyttefolk til at flytte på det givne tidspunkt.

    Laver i andet end kun istandsættelser?

    Udflytnignsgaranti har specialiseret sig i fraflytninger og at hjælpe den danske lejer. Vi laver derfor udelukkende kun istandsættelser. Vi har dog mange samarbejder med andre entreprise selskaber som vil kunne udføre andre former for håndværk og I er derfor meget velkommen til at kontakte os hvis I skal have lavet andet end en istandsættelse og vi vil derefter sætte jer i kontakt med de relevante håndværkere, vi vil altid foretække at lave istandsættelse ved fraflytning da vi har specialiseret os i dette, vi kan dog være behjælpelige med alt andet og arbejde som også udføres normalt ved en istandsættelse ved fraflytning som altid er maling af boligen, gulvslibning og flytterengøring, hvis andet arbejde også ønskes lavet ved fraflytning skal det gerne oplyses så det kan medtages i både tilbuddet og tidsplanen så Udflytningsgaranti er sikre på at have de korrekte informationer til den fulde istandsættelse ved fraflytning.

    Kan I også lave min bolig jeg flytter ind i ? 

    Det er altid muligt at vi laver din bolig som du flytter ind i. Det kan være alt fra at vi maler eller en komplet istandsættelse, til at vi blot sliber gulvene. Der vil også være mulighed for at spare lidt af beløbet hvis vi laver både den bolig der flyttes ind i sammen med den der flyttes ud af, hvis det ønskes at vi laver præcist det samme arbejde som vi laver ved en istandsættelse ved fraflytning af jeres nye bolig vil prisen også kunne sænkes da vi hos udflytningsgaranti kan give mængderabat, ligeledes hvis i er flere der skal fraflytte og skal have lavet en istandsættelse ved fraflytning er dette også noget der kan have indflydelse på prisen, så vi kan give en bedre pris, det er derfor en god ide at spørger om der er andre i jeres byggeri der skal fraflytte og derfor også have lavet en istandsættelse ved fraflytning så i kan få dem med på at få indhentet et tilbud så vi kan sænke prisen

    Hvad gør jeg hvis mit depositum er lavere end jeres tilbud ?

    Hvis det tilsendte tilbud fra Udflytningsgaranti er højere en hvad du har lagt i depositum, kan det stadig godt svare sig for dig, at få os til at udføre istandsættelsen. Hvis vi har vurderet at tilbuddet overstiger dit depositum vil det i de fleste tilfælde også være en højere pris som din udlejer vil bekoste istandsættelsen.

    Du vil efter de har istandsat få tilsendt regningen hvoraf det beløb der overstiger depositummet skal betales, og hvis det nægtes vil udlejer med stor sandsynlighed videreføre sagen retsligt for at indhente deres udestående beløb, som blev brugt til istandsættelsen. Det er ikke altid at vores tilbud er lavere en depositummet med derfor er det ofte at vores tilbud på istandsættelse ved fraflytning er lavere end udlejers. Vi ser ofte, at udlejers priser ligger meget højt da udlejer ikke skal have lejer til at acceptere et tilbud. De laver ofte bare arbejdet uden omtanke for lejers pengepung og sender regningen efterfølgende.

    Det kan derfor anbefales at indhente et tilbud på istandsættelse ved fraflytning fra både udlejer og et andet firma.

    Hvad gør jeg hvis mit depositum er lavere end jeres tilbud ?

    Hvis det tilsendte tilbud fra Udflytningsgaranti er højere en hvad du har lagt i depositum, kan det stadig godt svare sig for dig, at få os til at udføre istandsættelsen. Hvis vi har vurderet at tilbuddet overstiger dit depositum vil det i de fleste tilfælde også være en højere pris som din udlejer vil bekoste istandsættelsen.

    Du vil efter de har istandsat få tilsendt regningen hvoraf det beløb der overstiger depositummet skal betales, og hvis det nægtes vil udlejer med stor sandsynlighed videreføre sagen retsligt for at indhente deres udestående beløb, som blev brugt til istandsættelsen. Det er ikke altid at vores tilbud er lavere en depositummet med derfor er det ofte at vores tilbud på istandsættelse ved fraflytning er lavere end udlejers. Vi ser ofte, at udlejers priser ligger meget højt da udlejer ikke skal have lejer til at acceptere et tilbud. De laver ofte bare arbejdet uden omtanke for lejers pengepung og sender regningen efterfølgende.

    Det kan derfor anbefales at indhente et tilbud på istandsættelse ved fraflytning fra både udlejer og et andet firma.

    Rengøring af lejlighed ved fraflytning pris

    Se pris-siden for istandsættelse og andre ydelser.

    Få hjælp til alt vedrørende rengøring og fraflytning af dit lejemål, lejelejlighed, lejlighed m.m.

    Hos Udflytningsgaranti får du istandsættelse og rengøring i en samlet pakke. Modtag et skræddersyet tilbud, der er tilpasset dit behov.

    Rengøring af flyttelejligheder

    Når du skal flytte fra dit lejemål, så er rengøring ofte den trælse tjans der bare skal overstås. Hos Udflytningsgaranti tager vi den opgave med et smil.

    Gennem vores samarbejde med flere forskellige boligselskaber, har vi et godt kendskab til de forskellige krav til rengøring ved fraflytning. Så vi sikrer naturligvis at rengøringen hos dig, lever op til netop de krav.

    Få med garanti dit depositum retur

    Hos Udflytningsgaranti kan vi hjælpe dig med en totalløsning og istandsættelse ved fraflytning når du skal flytte fra dit lejemål. Vi hjælper med en grundig rengøring, såvel som malerarbejde og gulvafslibning efter alle forskrifter og netop din udlejers krav.

    Vi benytter os udelukkende af dygtige fagfolk, som alle brænder for deres arbejde. Det er også derfor vi med ro i maven kan garantere dig det fulde depositum tilbage. Vi er så sikre på vores resultater, at vi betaler differencen hvis du mod alt forventning ikke skulle få det fulde depositum retur. Læs lidt omkring  hvilke forbehold vi tager i vores salgs- og leveringsbetingelser.

    Flytterengøring af lejlighed

    Du står over for en vigtig milepæl i dit liv – fraflytningen af din lejlighed. Og som enhver dygtig lejer ønsker du at efterlade den i tip-top stand. Det er her, vores Flytterengøring af Lejlighed kommer ind i billedet. Vi er eksperterne i at forvandle dit hjem til en gnistrende ren og indbydende oase, der vil imponere din udlejer eller kommende lejer.

    Vores professionelle rengøringshold er specialiseret i at håndtere selv de mest udfordrende rengøringsopgaver ved fraflytning. Vi ved, at det kan være en tidkrævende og besværlig opgave at gøre lejligheden klar til aflevering, og det er her, vi træder ind. Vi tager ansvar for at gøre rengøringen til en problemfri og effektiv proces, så du kan fokusere på andre vigtige aspekter af din flytning.

    Hvad kan du forvente af vores flytterengøring? 

    Først og fremmest en omfattende og grundig rengøring af alle rum i din lejlighed. Vores dygtige team vil fjerne støv, snavs og pletter fra overflader, vaske vinduer og vindueskarme, støvsuge og moppe gulve og meget mere. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten af vores arbejde, så du kan være sikker på, at lejligheden vil være i sin bedste tilstand ved afleveringen.

    Vi forstår vigtigheden af at overholde reglerne og kravene fra udlejeren. Derfor er vores Flytterengøring af Lejlighed designet til at imødekomme de højeste standarder og sikre, at du opfylder alle forpligtelser i forbindelse med fraflytningen. Vi arbejder effektivt og omhyggeligt for at sikre, at intet bliver overset, og at alle områder, herunder køkken, badeværelser, soveværelser og fællesarealer, bliver omhyggeligt rengjort.

    Vi ved, at du har travlt med alle forberedelserne til din flytning, så vores mål er at gøre processen så nem og problemfri som muligt. Ved at vælge vores Flytterengøring af Lejlighed kan du spare tid og energi, samtidig med at du opnår det bedste resultat. Vi har det nødvendige udstyr og de rette rengøringsmidler til at tackle enhver udfordring, og vores erfarne rengøringspersonale sikrer, at intet bliver overset.

    Husk, at en professionel flytterengøring ikke kun gavner din udlejer, men også dig selv. Ved at efterlade lejligheden i en fremragende stand øger du chancerne for at få dit fulde depositum tilbage. Det er en investering, der kan betale sig i det lange løb.

    Så hvorfor bekymre dig om flytterengøringen, når du kan overlade det til os? Vores Flytterengøring af Lejlighed er din nøgle til en problemfri og imponerende aflevering af lejligheden. Lad os håndtere rengøringen, så du kan fokusere på andre vigtige opgaver i forbindelse med din flytning.

    Kontakt os i dag for at få et skræddersyet tilbud til din Flytterengøring af Lejlighed. Lad os hjælpe dig med at skabe den perfekte ramme for din fraflytning og efterlade lejligheden i en fejlfri tilstand, der vil imponere enhver.

    Professionel Rengøring af Hus ved Fraflytning: Din Nøgle til Et Fejlfrit Hjem

    Når tiden er kommet til at forlade dit hus, ønsker du at sikre, at fraflytningen sker uden problemer. Her hos Udflytningsgaranti er vi specialister i professionel rengøring af huse ved fraflytning. Vi tager os af rengøringen, så du kan fokusere på den næste fase af dit liv.

    Vi forstår, at hvert hus er unikt, og derfor tilbyder vi tilpassede rengøringsløsninger, der imødekommer dine specifikke behov og krav. Vores erfarne rengøringspersonale udfører en grundig rengøring af alle områder i dit hus, fra top til bund. Vi er opmærksomme på undtagelser fra lejelovens krav, så du undgår ansvar for skader, du ikke er skyld i.

    Med vores faglærte rengøringspersonale garanterer vi en professionel tilgang til rengøring af dit hus ved fraflytning. Vi tilpasser os dine tidsrammer og leverer en fleksibel service, der passer til dine behov. 

    Lad os håndtere rengøringen, så du kan fokusere på andre vigtige aspekter af fraflytningen..

    Fraflytning fra DEAS’ Boligforening: Rengøring og istandsættelse

    Vi forstår, at en smidig overgang er afgørende, og vores professionelle tjenester sikrer, at du forlader dit lejemål i perfekt stand. Lad os sammen gøre fraflytningen til en god oplevelse med istandsættelse og rengøring ved fraflytning. 

    1. Erfaring med DEAS Standarder: Vi har indgående kendskab til DEAS’ boligstandarder og sikrer, at fraflytningen opfylder alle krav.

    2. Professionel Rengøring: Vores erfarne rengøringspersonale håndterer alle aspekter af rengøringen for at sikre, at dit lejemål er i fejlfri stand ved fraflytning.

    3. Grundig Besigtigelse: Vi gennemgår lejemålet grundigt for at udarbejde en tilpasset rengøringsplan, der opfylder DEAS’ specifikke krav.

    Fokus på kvalitet: rengøring af lejlighed ved fraflytning

    Når vi skal hjælpe med rengøring ved fraflytning, bliver ingen hjørner glemt. Vi er meget ærekære omkring vores arbejde og går altid i dybden. Hvor mange andre ville springe over, og f.eks. ikke rengøre inde i køkkenskabene, så giver vi dem hellere en gang ekstra. Vi vil nemlig ikke have at der skal være en finger at sætte på vores arbejde.

    Vi hjælper også gerne med at være til stede ved selve fraflytningssynet, hvor vi kan hjælpe med at stille de rigtige spørgsmål, samt svare på udlejers eventuelle spørgsmål.

    Kontakt os på telefon 7174 9567 for at høre hvordan vi hjælper dig når du skal fraflytte din lejebolig. Du kan også indhente et tilbud her, og vi vender retur på din henvendelse hurtigst muligt.